Inden første vagt
Du kan nu operere rundt på vores forskellige platforme, og vi anbefaler, at du går ind på de forskellige hjemmesider og lærer dem at kende. Især Workplace, hvor du kan komme i kontakt med alle dine kollegaer.
Husk at du skal tage modul 2 og modul 3 inden din første vagt på akuttelefonen. Når du har gennemgået disse moduler, så tag endelig fat i Jan Stig Salling. Han vil tage han en snak med dig, så du kan få svaret på eventuelle spørgsmål, og så du kan føle dig tryg i din rådgivning.
Hvis du starter op med at have samtaleforløb, skal du have taget modul 1-5 inden du starter forløbet. Derudover vil vi også tage en samtale med dig inden og/eller efter din første samtale, så du har mulighed for at stille spørgsmål og modtage sparring.
Derudover skal du, inden du starter første vagt, indstille din telefon med ”banke på” tjenesten. Denne sikrer, at der ikke er mulighed for at en rådsøger møder din private telefonsvarer under vagten, hvis du er i gang med en samtale og en anden rådsøger ringer samtidigt. I takt med, at vi bliver flere i rådgivningen, vil ”banken på” forsvinde mere og mere.
Vejledning til bank på tjenesten
Sådan aktiverer du Opkald Venter på din Android:
- Åbn indstillinger > opkald > flere indstillinger > tjek af i Banke på-feltet
- Åbn indstillinger > gå til Telefon > Gå til Opkald venter (det samme som "Banke på") > Flere indstillinger > Tjek af i "Banke på".
- Nu er "Banke på" aktiveret på din telefon. https://www.relatel.dk/supportblog/banke-paa-android
- Sådan aktiverer du Opkald Venter på din Iphone
- Åbn indstillinger > gå til Telefon > Gå til Opkald venter (det samme som "Banke på") > Aktivér "Opkald Venter", så knappen bliver grøn.
- Nu er "Banke på" aktiveret på din telefon.